.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز ثبت نام اینترنتی عمره برای زوج های جوان در مازندران
شمال نیوز: روابط عمومی مدیریت حج و زیارت مازندران روز یکشنبه با صدور اطلاعیه ای از آغاز ثبت نام عمره برای زوج های جوان به صورت اینترنتی در استان خبر داد.
آغاز ثبت نام اینترنتی عمره برای زوج های جوان در مازندران

به گزارش شمال نیوز، در این اطلاعیه از زوج های جوانی که در شش ماهه دوم سال 91 و شش ماهه اول سال 92 ازدواج کرده اند و مایل به استفاده از سهمیه اعزام به عمره مفرده ازدواجی سال های 92 و 93 هستند خواسته شده است تا سی ام آذر ماه جاری با مراجعه به نشانی انترنتی http://ziarat.haj.ir ثبت نام کنند.

به نوشته این اطلاعیه، متقاضیان عمره ازدواجی پس از ثبت نام در سامانه ، کد رهگیری دریافت کنند.

روابط عمومی حج و زیارت مازندران از متقاضیان خواست تا پیش از ثبت درخواست در سامانه حتما توجه داشته باشند که محدوده تاریخ وقوع عقد رسمی و دائمی آنان فقط شش ماهه دوم سال 91 و شش ماهه اول سال 92 باشد.

این روابط عمومی تاکید کرد: اولویت بندی درخواست های واصله بر اساس دارا بودن سابقه ثبت نام در بانک و اولویت های آنان نسبت به سایرین خواهد بود.

بر اساس اطلاعیه، زوج هایی که هر دو نفر دارای کارت ثبت نامی باشند در اولویت نخست قرار دارند و بعد از آن اولویت با زوج هایی است که یکی از آنها دارای کارت ثبت نامی باشد.

زوج های فاقد هرگونه سابقه ثبت نامی و افرادی که کارت ثبت نامی آنان انتقالی است نیز در اولویت بعدی قرار دارند.

روابط عمومی حج و زیارت مازندران همچنین اعلام کرد: تعیین مدت زمان برای قبول و ارائه درخواست ها، رسیدگی، پاسخگویی و اطلاع رسانی از سوی مدیریت حج و زیارت استان 10 روز پس از پایان مهلت ثبت نام بوده و نحوه ، چگونگی مراجعه و ارائه مدارک برای افراد پذیرفته شده از طریق سامانه اینترنتی این مدیریت اطلاع رسانی خواهد شد.

این روابط عمومی تاکید کرده است که افراد متقاضی به هیچ وجه به صورت حضوری پیگیر درخواست های خود نباشند و با شماره کد ثبتی و پیگیری می توانند از وضعیت درخواست خود در سامانه اینترنتی آگاهی یابند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 آذر 1392
مسولان حج واقعا دستتون درد نکنه شاید اونهایی که در سال 86 ازدواج کردنند آرزو داشتن ثبت نام کنند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.